آریاآریا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

من و پسرم آریا

سرگرمی از جنس یار مهربان - 2

1392/7/4 12:28
نویسنده : مریم
1,199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

در ادامه پست قبل مجموعه  من خودم می توانم را معرفی می کنم که  با موضوعات مختلف در همه محصولات فرهنگیها موجوده ، اینها رو من خیلی وقت پیش گرفته بودم و می دونستم خیلی دیگه مونده که آریا خودش به تنهایی بتونه اشکال رو با قیچی بچینه و بیرون بیاره

اما به نظرم رسید که برای کمی سرگرم شدن و تقویت روحیه همکاریش می تونم من شکلها رو بچینم و با راهنمایی آریا جان اونها رو سرجاشون بچسبونه و در نهایت از شکل ایجاد شده لذت ببره

آریا که از انجام این کار لذت برد امیدوارم کوچولوهای شما هم لذت ببرن

اینها رو قبل از بریدن عکسشون رو ندارم ولی این نتیجه همکاری من و آریا بود

اینجا هم من در حال چیدن قطعات پروانه و آریا در حال چسب زدن اون هست

اینم نتیجه کار

از اون جایی که آریا جان خیلی به قیچی کردن علاقه داره ، یک روز صبح همراه با صرف صبحانه من جلد چند تا از سی دی هاش رو آوردم قسمت پشت جلد رو به آقا آریا می دادم و خودم هم شخصیتهای روی جلد رو بیرون می آوردم برای تهیه یک تابلو با انواع شخصیتهای کارتونی مورد علاقه آریا

شخصیت های کارتونی مورد علاقه آریا تام و جری - میگ میگ - باگز بانی یا بانی خرگوشه - شکرستان - اسکار - مستر بین هست که اینها رو معمولا زمان صرف ناهار یا شامش می بینه و راستش ابزاری هستن برای ما که وقت غذا خوردن بتونیم یه جا نگه اش داریم و دو لقمه غذا بهش بدیم

از جلد سی دی ها استفاده های مختلفی میشه کرد که در آینده درج خواهد شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان روشا
6 مهر 92 8:52
میگه ما استعدادمون کشف نشده تو خودت استعدادی عزیزم

واقعا به این همه ذوق باید آفرین گفت
من که چند وقته درگیر درس خوندن هستم نمی تونم از بازی هامون عکس بزارم اما وبلاگ تورو که می بینم بهم انگیزه می ده
همیشه شاد باشی با پسرک گل گلاب

ما که انگار قسمت نیست ببینیمت


خواهش می کنم زهرا جون- چیز خاصی نبود از سر علاقه است همش
آره حیف نمی بینمت
مامان محمدمهدی
6 مهر 92 10:28
سلام
ممنون از این پست های خوب و آموزشیت بانو!
من هم از ترفند شما برای نشوندن محمدمهدی سر سفره غذا استفاده میکنم، گرچه خیلی از این بابت عذاب وجدان دارم!


نه بابا چه عذاب وجدانی، بچه ها روزی یک ساعت تی وی رو مجاز هستن دیگه خوب در این مواقع استفاده می کنیم بی خیال
ممنونم عزیزم که سر زدی
نرگس مامان طاها و تارا
6 مهر 92 14:10
با با استفاده كننده از جلد سي دي ها،بابا خلاق،بابا ابتكار...منتظر آينده و درج ديگر نبوغات(از خودم درآوردم اين كلمه رو)شما هستيم


بابا چه ابتکاری چه خلاقیتی! دیگه در این حد نبود
ممنون که سر زدی
مامان بردیا
6 مهر 92 20:36
مثل همیشه عالی بود عکس گل پسر که از همه چی عالی تر


ممنونم عزیزم
وفا
7 مهر 92 10:28
مریم اینا رو اریا خودش اینقدر صاف و مرتب چسبونده ؟


آره خودش چسبونده البته اگر می خواست کج بزنه دستش رو می گرفتم و کمکش می کردم گاها می گفت مثلا می خوام وارونه باشه معمولا هم اجازه می دم هر جوری می خواد بچسبونه
وفا
7 مهر 92 10:29
این پسرت واقعا خوشگله ها .. هزار ماشالله


ممنونم چشمات خوشکل می بینه
رها
7 مهر 92 11:34
پسریت مثل بچه داداشم میمونه
نگاش که میکنم دلم واسه بچه داداشم یه ذره میشه
ماشا... خیلی خوشگله
خدا واست نگهش داره


مرسی عزیزم
انشاء اله نی نی شما هم صحیح و سالم و تپل مپل خوشکل به دنیا بیاد و لذتش رو ببری
نیلوفری
7 مهر 92 12:17
مریم عکسای آریا رو که می بینم آ دلم میخاد بغلش کنم محکممممممممممم و ببوسمش


قربون شما نیلوفریییییی
سیران
7 مهر 92 16:23
عزیزمممممممممممممم

چقدر جالب بود بخصوص تابلویی که درست کردین مثل همیشه از وبلاگت استفاده کردم. ممنونم
منم با ساینا حتما" تابلو درست می کنیم.
هزار ماشالله آریا هم برای خودش آقایی شده ، قربونش برمممممممم


به به سیران خانوم خوش اومدی
مرسی که سر زدی
مرجان
9 مهر 92 18:05
سلام خیلی کتاب جالبیه ،

علی هم عاشق قیچی کردنه، خیلی دنبال کتاب کار با قیچی گشتم ولی نیافتم.

از شهرکتاب خریدی؟


عزیزم ممنونم که سر زدید خوشحال شدم
من بوشهر هستم- نه از محصولات فرهنگی سر کوچه مون گرفتم، توی نت سرچ کن مجموعه من خودم می توانم+کار با قیچی و بعد اینترنتی بخر گلم

مریم مامان محمد رضا
9 مهر 92 20:26
ماشالله به آقا پسر و مادر باهوش و خلاق.

باز خداروشکر من میتونم از وبلاگت استفاده کنم.


مریم جون چیز خاصی نبود، یه کمی با دقت نگاه کنیم از همه چیزهای دور و برمون کلی کار می تونیم انجام بدیم
باعث خوشحالیه منه که شما سر می زنی عزیزم- مرسی
فرزانه مامی مرصاد
10 مهر 92 16:40
وااای چه عالی
خداییش اصلن فکرشم نمیکردم بچه هایی به این سن بتونن از این فعالیتا داشته باشن
من خیلی کم میزارم واسه مرصاد
خیلی خوبه که تجاربتو در اختیار مام میزاری خوبه منم امتحان کنم
میدونم که یکم دیر جواب میده ولی بلاخره ک میتونه


عزیزم ممنونم که سر می زنی
خوشحال میشم مطلب باعث استفاده دوستان بشه
و مطمئنا من هم از تجارت روستانم استفاده می کنم
مامان پریناز
11 مهر 92 0:41
مریم پریناز صدای کارتون میگ میگ میاد وحشت میکنه.اینقدر بدش میااااااااااااااااااد


آریا هم خیلی میگ میگ رو نمی بینه ولی صدای خاصی نداره که فقط میگه : میگ میگ خیلی بامزه است ولی حرص منو درمیاره خدایی گرگ به این خلاقی دست من بود میگ میگ رو دو دستی تقدیمش می کردم توی تام و جری هم از اون جری موزی بدم میاد ( چشمک )
فاطمه مامان صبا
18 مهر 92 3:00
ای بابا بعد سه سال ما هم هنوز موقع غذا باید یه فیلمی چیزی بزاریم تا خانوم یجا بند بشن واسه دقایقی