آریاآریا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

من و پسرم آریا

نقل مکان

1392/9/17 12:27
نویسنده : مریم
1,569 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

از لطف همه دوستانم سپاسگزارم

با علم بر اینکه وبلاگ این حقیر چندان هم ممکن است ارزش وقت سپری کردن در آن را نداشته باشد و من به خاطر ثبت خاطرات و تجربیاتم در باره خودم و قرزندم مصمم به ادامه وبلاگ نویسی هستم و البته که دوست دارم همچنان با دوستانم همراه باشم و از تجربیات آنها هم استفاده کنم ، لذا از همه دوستانی که همچنان به بنده لطف دارند و خواهان آدرس جدید خانه مجازی من هستند تقاضا می کنم در این پست اسم و آدرس وب خود را ارسال نمایند.

 

از الان تا هر زمانی ، هر کسی گذرش به اینجا افتاد و آدرس جدید رو خواست اسم و آدرس وب خودش رو بذارم من حتما بهشون اعلام می کنم

پسندها (2)

نظرات (6)

سيران
6 بهمن 92 13:31
سلام خانومممممممممم كجايييييييييي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من و پرنسسم رو فراموش نکنی!!!!!!!
فهیمه
26 بهمن 92 9:18
خب بگو کجایی تا ماهم بیایم
فهیمه
26 بهمن 92 9:19
ذیگه منو سینا یادت رفتیم نه؟؟!!
مامان پریسا
26 اسفند 92 9:10
گلم من فرصت نکردم بهتون سر بزنم تا الان....اگر ادرس جدید رو بدید ممنون میشم
مامان پریسا
26 اسفند 92 9:10
بهار ثانیه ثانیه پیشتر می آید و اینجا کسی هست که به اندازه ی تمام شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد . http://www.niniweblog.com/upl/parisajoon/13949857012.jpg
مدرسه مامان ها
10 اردیبهشت 93 9:22
سلام مامان عزیز حالتون خوبه؟ چطور نقل مکان کردید؟... خوشحال میشیم آدرس جدیدتون رو داشته باشیم. حقیقتش نمایشگاه کتاب شروع شد و یاد شما و اون پست قشنگ معرفی کتابتون افتادیم و سر زدیم واقعا استفاده کردیم. چندتاش رو یادداشت کردم بخرم دستتون درد نکنه. اگه کتاب خوب دیگه ای هم جدیدا دیدید خوشحال میشیم بهمون معرفیشون کنید منتظرتون هستیم