آریاآریا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

من و پسرم آریا

خرم کوه ، خرم صحرا ، خرم دَشت خرم آنانکه این آلالیان کَشت

1391/9/27 7:40
نویسنده : مریم
689 بازدید
اشتراک گذاری

گلستان جای تو ای نازنینم  -- مو در گلخن به خاکستر نشینم

چه در گلشن چه در گلخن چه صحرا -- چو دیده واکرم جز تو نوینم

                                                                                                                  باباطاهر

 عزیزم رهـــا باش - بخنـــــــــد - بازی کن - شـــــــــــــــاد باش

بی هیچ قیـــــــــدی بی هیـــــــــــــچ غمی

قدم بـــــــزن و بوی خــــــــاک رو حس کن

نفس بکش

بو کن عطر خاک های نم خورده را

آزاد باش

 

پرانتز نوشت :  (این چند تا بالایی خونه خاله آریاست که شهرستانه )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان كسري
19 آذر 91 16:41
ببخشيد وقت نكرده بودم بيام سر بزنم وبلاگ جديد مبارك باشه خوشحالم كه دوباره مي‌نويسي
سارا مامان آرام
21 آذر 91 8:36
منتظریم
آیدا مامان ویهان
22 آذر 91 13:01
خیلی بدی. نی نی کوچولو.
فهیمه مامان سینا
23 آذر 91 8:47
سلام مریم ...خوبی؟؟آریا خوبه؟؟خیلی اتفاقی اینجارو پیدا کردم ....چرا نیومدی آدرستو بذاری؟؟ منکه حالا یه پست در میون واست کامنت میذاشتم با وجود اینکه شاید پیشمون نمیومدی و از حالمون خبر نذاشتی.... خیلی ازت دلخورم خیلی ....
فهیمه مامان سینا
23 آذر 91 14:28
ممنون مریم جون بابت لطفت ...دیگه ازت دلخور نیستم
چه عکسهایی ..ماشاالله به آریا خان گل
در مورد دوچرخه هم که گفتی ما خیلی وقته واسش گرفتیم سینا اسال و 2ماهه بود ...اوایل خودمون سوارش میکردیم و هلش میدادیم ...کم کم خودش یاد گرفت سوارش شه ...الانام که دیگه خودش سوار میشه و رکاب میزنه و تغییر فرمون میده ...
فقط اوایل دوچرخه گرفتن یکم حواسمون بهش بود که نیفته ...فکر نمیکنم آنچنان خطری باشه ...فقط یه مدت باید پیشش باشید که راه بیفته...


دوست با وفا که می گن یعنی تو فهیمه جونم

مامان محمدحسن
23 آذر 91 14:49
عاشق خنده هاش شدم
چقدر دوست دارم بچه ها خاک بازی می کنند


ممنونم که به ما سر می زنی مامان محمد حسن
atefe
23 آذر 91 20:28
من عاشقه موهاتم...........بوسسسسسسسس


مرسی عزیززززززززززززم
مامان بردیا
23 آذر 91 23:27
ای قربون اون موهات بشم من اریای گلم فدات شم خاله جون خیلی عکسهات قشنگ بودن من رمز ندارم اگر خصوصی نیست لطف کن


وای ممنونم عزیزم به پای موهای بردیا که نمی رسه
مامان جوجه طلا
25 آذر 91 10:25
هزار ماشالله چقدر ناز شده آریا جون دلم براش تنگ شده بود دوست داشتم ببینمش و دیدم .

وای خاک بازی من هم از بچگی دوست داشتم.



ممنونم که اومدی گلم
مامان كسري
25 آذر 91 13:08
چه لذتي داره ديدن اين خنده هاي معصومانه
سارا مامان آرام
25 آذر 91 14:34
ایول چقدر عکس
به به آریا خان خوشگل
کلی انرژی گرفتیم از دیدن عکسای آریا


مرسیییییییی
رعنا
25 آذر 91 16:23
عزیز دلمممممممم

ماشالله واسه خودش آقایی شده


ممنونم که سر زدی رعنااااااا
فاطمه
25 آذر 91 18:38
چند روزه اصلا نمیتونستم نظر بدم
ماشاالله چه آقایی شده واسه خودش
چه موهایی داره.ماشاالله
کلی انرژی گرفتم بادیدن عکسهاش
اینم یه عالمه بوس واسه آریا عشق خاله



ممنونم از لطفت خواهر کوچولووووو
شهره مامان مینو
26 آذر 91 17:47
جون دلم...خنده هاتو عشقه عزیزم...من عاشق اون گل قرمزای کنار دیوار شدم میرم جون...خیلی با سلیقه اید ها.... میبوسمت اریا خوشگم...


ممنونم شهره جون ولی فکر کنم باید یه توضیحی قبل از عکسها بذارم - عزیزم اگر ما خونه ویلایی نشین بودیم چه غمی بود ، اینجا شهرستان هست خونه خواهرمه ما هی فرت فرت جمعه ها می ریم خونشون بچمون بازی کنه تو خونه گله گشادشون
فاطمه
27 آذر 91 1:17
مرسی آجی از اینکه منو خواهرکوچولو خطاب کردی
حیف که شکلک لپ کشیدن نداریم وگرنه یه عالمه لپ آریاجون رو میکشیدم
وقتی میخنده خیلی ناز میشه
الهییییییییییی



ای جاااااااان تو خوشحال می شی منم خوشحالم
فاطمه
27 آذر 91 1:25
مریم جان میتونی چندتا از عکسهای قدیمی مخصوصا با اون لباس آبیه آریا رو واسم ایمیل کنی
نمیدونم چرا نمیتونم سیو کنم عکسهاشو


چشم فاطمه جون ایمیلت رو برام بفرست می فرستم برات
حالا واسه چی می خوای ناقلا؟
فاطمه مامان صبا
27 آذر 91 5:09
عزیزم چقد ناز شده..........موهاش چقد پرپشت شده کا خاصی کردی یا همینجوری خودش شده؟؟؟؟؟صبا کماکان کچله
آریا خیلی بزرگ شده دلم خواست بغلش کنم گازش بگیرم
یه ماچ آبدار واسه آریا جونم


به به مامان صبا خوش اومدی
اول بگو ماشاء اله نزنی بچمون رو کچل کنی
دوم اینکه نه والله ما کار خاصی نکردیم ژنش رو از دو طرف خصوصا پدری داره
نرگس مامان طاها و تارا
27 آذر 91 10:40
واي مريم عزيزم با اين پست آدم حس زندگي مي گيره.عالي بود عالي


جووووونم
فاطمه
27 آذر 91 13:19
آجی مریم خیلی ماهی
www.tanhayetanha07@gmail.com
دوسش دارم.میخوام عکسهاشو داشته باشم

قربون آجی گلم و پسر گل تر ازخودش



فاطمه هنوز عکسا رو نیاوردم ببخش
سمیرا مامان آنیتا
27 آذر 91 15:33
وای موهای آریا چقددددددددددددددر قشنگ شده .. تو رو خدا یه وقت نزنیش ها .. جااااااااان من


موهاشو ؟ نننههههههههههه دوباره اصلا
بلد نیستن که می زنن بچه رو کچل می کنن
خودم تو حموم یه خورده جلو موهاش با روی گوشاش رو گرفتم که اذیت نشه ولی سلمونی نمی برم
مامان سارا...(دردونه جون)
27 آذر 91 20:06
سلام
وای چه لذتی می بره تو این خاک ها نشسته عززززززززززییییییزم
مریم هزار مشالله خیلی ناز شده آریا

خیلی عکس ها عالی بود مخصوصا طبیعتی که داشت و بازیی های پسری


خیلی ممنونم که سر زدییی
نيلوفري
28 آذر 91 13:53
سلام و به دوست ِ مهربون و عزيزممممم [بوسه] بابت مهر و محبتي كه تو اين چندين روز نسبت به من داشتي تشكر ميكنم عزيزم اين لطف و مهربونيت رو هيچ وقت فراموش نمي كنم... اميدوارم هميشه سلامت باشي و شاد و موفق دوستتون دارم و پيشاپيش يلدا رو به شما و خانواده عزيزتون تبريك ميگم و اميدوارم هميشه خوش باشين مبارك باشهههههههههه خونه جديد عكساي آريا دوباره مثل هميشه دلمو برددددددددددد ببوسش حسابييييييييييييييييي
بهشاد(مادر رادین و راستین)
3 دی 91 1:19
باهات موافقم بچه باید آزاد باشه
شاد و سلامت باشید


مرسی بهشااااااااادم
مامان کیارش
3 دی 91 1:22
آریا جون میای با کیارش مسابقه بدمینتون خاله؟


سلام خوشحالم از آشنایی با شما
بله چرا که نیااااااااام
مامان ریحان عسلی
3 دی 91 17:11
سلام شما جنوبی هستید ؟ به خاطر اون نخل ها می گما
مامانی سه فرشته
4 دی 91 3:09
عزیزم ممنون که بهمون سر زدید. ماشالله گل پسر شما هم خیلی شیرینه.خدا آریا جون رو حفظ کنه.
گلبرگ
20 دی 91 9:32
وایییییییییی
چه کار خوبی کردی گذاشتی پسرک خاک بازی کنه

من تا حالا این کارو نکردم
البته ما جایی واسه خاک بازی نداریم
یکی دوبار تو تابستون که سمنان بودیم آریا تو حیاط مامانم خاک بازی کرد اما اون موقع کوچیک بود


خواهش می کنم عزیزم
اگر جای تمیزی سراغ دارید اگر بذارید که خیلی خوبه خودتون هم خوب می دونید البته
اصلا به پای بازی با اسباب بازی نمی رسه عمراً