آریاآریا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

من و پسرم آریا

موسیقی رو دریاب

1391/10/10 12:31
نویسنده : مریم
911 بازدید
اشتراک گذاری

ای جااااااااااااااااااااااااااااااااان موفق شدم

اسپیکرهاتون رو روشن کنیییییییییییییییییییییید

 

صدای دریا رو که اون اولش میاد کیف می کنیییییییین ؟

ای جااااااااااااااااااااااااااان

 

البته من از بس دنبال آهنگ گشتم و آهنگ گوش دادم الان همین آهنگ هم رو مخمه

به شما توصیه می کنم با ولوم پائین گوش بدین

بعدشم اگه از شنیدنش خسته شدین اون بغل سمت راست یه آیکونی داره که می تونین خفه اش کنین نیشخند

عزیزان نظرتون چیه آهنگ باشه یا بردارم ؟

در ضمن اگر دلتون یه قالب قشنگ مثل قالب من می خواد  می تونین از این دو تا سایت استفاده کنین، دعا هم یادتون نره به جونمون بکنین

http://avazak.ir/

http://www.sibtheme.com/

این هم آدرس سایتی که کد موزیک رو ازش گرفتم

http://qalebfa.com/category/bi-kalam/page/2/

دیگه چی می خواین ؟ ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

فاطمه
10 دی 91 12:30
واسه من باز نمیشه آجی


چی باز نمی شه عزیزم؟
مامان بردیا
10 دی 91 14:17
خیلی اهنگ قشنگی انتخاب کرده ارامش میده مبارک


ممنونم عزیزم قابلی نداره
گلبرگ
10 دی 91 14:22
سلام مامی جان از آشنایی تون خوش بختم اسم پسرک من هم آریا ست ابا اجازه لینکتون می کنم
.آزی.
10 دی 91 14:54
مریم جان یه دنیا ممنونم ازت به خاطر وقتی که گذاشتی و جوابمو دادی و به خاطر نوشته پر مهرت در مورد پست آخریم هم واقعا متشکرم. از آشنایی با شما خیلی خوشحالم.


خواهش می کنم خواهر وظیفه بود
فاطمه
10 دی 91 18:44
همین آهنگی که گذاشتی واسه من پخش نمیشه


چرااااااااااااا
نيلوفري
11 دی 91 13:02
سلام عزيزمممممممممم
باور كن اين چند وقت اصلاً نشد به جايي سر بزنم زياد

شما هم كه اومدي اينجا ديگه اصلاً متوجه نميشم كي آپ مي كني...
من اينجا اسپيكر ندارم... شب ميرم خونه گوش ميدم قربونت برم

كاش برگردي دوباره بلاگفا

بهتره كه...

دوستتون دارمممممممممممممممممممم




باشه منتظرم - نگفتی قالبم خوشکله یا نه ؟
از بلاگفا خاطرات بدی دارم
محبوبه
11 دی 91 16:47
سلام شرمنده اما دخملی خوابه نمی تونم روشنشون کنم. ایشالله دفعه دیگه
نیلوفری
11 دی 91 21:29
عزیزم هم قابل وبلاگت قشنگه هم موزیکی که گذاشتی
مامان محمدحسن
12 دی 91 15:45
صدای دریا خیلی قشنگ بود


ممنونم قابلی نداشت
شهره مامان مینو
13 دی 91 13:09
اگه میخوای باز اسباب کشی کنی برگرد همون بلاگفا حداقل از بروز شدنت باخبر بشیم اینجوری ناغافل دو سه تا پست عقب نیوفتیم...
اهنگه هم خیییییییییییییییییلی معرکه بود...


بلاگفا که دیگه نه ، ولی اگر مشکلت سر اینکه نمی دونی کی به روز می شم خوب از این به بعد خبرت می دم خودم خوااااااااااهر
نرگس مامان طاها و تارا
17 دی 91 7:47
جيگر اين آهنگ برم من