آریاآریا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

من و پسرم آریا

آهای پسر دارها

1391/12/23 15:04
نویسنده : مریم
693 بازدید
اشتراک گذاری

کاش یه بلند گو بود همه رو صدا می زدم یهو می اومدن

 

آهای پسر دارها عیدی چی می دین به پسراتون ( هر چیزی جز ماشین نگران)

من خودم دو مورد مد نظرم هست با توجه به علایق آریا

ولی نظر شمام رو هم بدونم بد نیست

منتظرم زود زود

می گم این دختر دار ها هم اگر یه خورده از قوه تخلیشون استفاده کنن وفکر کنن اگر پسر داشتن چی بهش عیدی می دادن ، بد نیست ها ! ابرو


آریا از وقتی که کوچیکتر بود وقتی اسکوترهای بچه ها می دید می گفت این چیه و بعد که شناختش و نحوه کاربردش رو متوجه شد همش تو خونه یه چیزی می ذاشت زیر یکی از پاهاش و ادای اسکوتر سواری رو در می آورد ، و گاهی اصرار می کنه سوار اسکوتر دختر همسایه بشه و باهاش بازی کنه و من تا به امروز نخریدم چون فکر می کنم که هنوز زوده و توان کنترلش رو نداره ، دیروز مادره همون دختره (وانیا ) گفت چرا براش نمی خری ؟ گفتم زوده  نمی تونه ، گفت دختر من خیلی بلا بود از یک سالگی ازش استفاده می کرد

یعنی ها تو دلم گفتم خاک ور چوکت ، خوب می خریدی بچه تو خونه باهاش بازی می کرد حتما یاد می گرفت دیگه ، حالا نمی دونم بگیرم یا نه نظرم بیشتر رو بخرم هست . شما نظرتون چیه ؟ خیلی دوست داره آخه ، فکر کنم اگر براش بخریم بال در میاره

در کنارش دو تا اسباب بازی فکری و کتاب هم  بگیرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

گلبرگ
23 اسفند 91 12:39
چه سوال سختی!
گلبرگ
23 اسفند 91 12:45
احتمالا پازل و کتاب...


هوووووم اینها هم خیلی خوبن اتفاقا منم می خوام کابردی باشه
تو چه نوع پازهایی برای آریا می گیری؟
به محصولات فکری باید یه سر بزنم
ولی فکر می کردم کتاب رو نمیشه واسه عیدی داد
البته دنبال یه چیزی هستم که براش ذوق کنه + یه چیز مفید مثل همونایی که گفتی
محبوبه
23 اسفند 91 14:06



وفا مامان پارسا
23 اسفند 91 14:28
مریممممممممممممممممم من الان خودمو حلق اویر می کنم با سیم موس کامپیوتر که از دستم راحت شی
بابا برو پست قبلیتو نیگاه کن خیر سرم کلی کی بورد ترکوندم واست جواب همون کامنتتو دادم دیگه
ای خدا ااااااااااااااا ای مردمممممممم ای یکی به من کمک کنه


خو ندادی دیگه خواهر - جواب ندادی - حیف دلم نمیاد اون کلمه ای که تو ذهنم بود رو بهت بگم
گوشت رو بیار جلو یواشکی تو گوشت بگم (ای ....)
وفا مامان پارسا
23 اسفند 91 14:35
ما نه که هنوز تعداد ماشینای خونمون به 3500 تا نرسیده بازم همون ماشین رو می دیم ! از نظر خلاقیت هم که زیر صفریم واسه همینه که هی میایم وب اینو و اون ایده می دزدیم


وووی یعنی عهد بستین 3500 تا ماشین براش بخرین ؟ خو بعد باید براشون یه پارکینگ هم اجاره کنید که
وااای من دیگه اوق می زنم ماشین می بینم
یعنی وقتی می بینم آریا امروز تایم ماشین بازیش زیاد شده ها سریع یه برنامه ای ردیف می کنم . هر کاری کنه جز ماشین بازی ، یعنی براش مثل تی وی تایم تعیین می کنم ( شکلک اون آدمکه که دندوناش پیداست( البته به تی وی اصلا علاقه نداره که بخوام تایم تعیین کنم خدا رو شکر از مصیبت راحتم)
وفا مامان پارسا
23 اسفند 91 14:39
اما مریم همون کتاب و پازل جالبه ها
ما ازین چوبای ماهیگیری برای پارسا خریدیم خیلی خوشش میاد به نظرم خیلی هم به صبر و تمرکز ذهنیش کمک می کنه چون ماهیها اهن روبا دارن و باید نک قلابت به اونا بخوره ..پارسا اینکارو دوست داره و یاد گرفته که خوب انجام بده
لگو هم خوبه
دیگه بذار برم یه کمی فسفر بسوزونم بازم بیام


واااااای ذوق زده شدم امروز چقدر فسفر می سوزنی برای من ، احتمالا با اون کامنت سر سبحم دلت برام سوخته آره
از اون قلاب ماهی گیریها گرفتیم براش قبلاً
ولی حتما تو محصولات فکری یه چیزی پیدا میشه
الان میام اضافه می کنم که چی می خواستم بگیرم ولی مرددّم
وفا مامان پارسا
23 اسفند 91 15:30
ای بخیل ای بدجنس تو مادری؟؟ حتما باید خانوم همسایه وجدانتو بیدار کنه ؟ خب همونو بخر دیگه هی هم نیا اینجا ما رو سر کار نذار خو
می دونی الان کمبود فسفر پیدا کردم مغزم درد می کنه .. کی جوابشو می ده هان؟



الهی الهی کمبود فسفرت تو حلقم
بیا اصلا عید نورزو اینجا من هر روز برات میگو کباب می کنم
شهره مامان مینو
23 اسفند 91 23:10
عزییییییییییییییییییزم من برای تولد مینو اسکوتر گرفتم...خیلی ذوقشو داره ولی هنوز یاد نگرفته به نظرم خانوم همسایه یکم غلو کرده از یکسالگی یعنی؟؟؟؟
من میگم براش بولینگ بگیر یا حلقه پرتاب... یه حلقه بسکتبال کوچولو با توپش هم میتونه برای پسربچه ها خیلی جذاب باشه...کلا غیر فکری بود نظرم نه؟؟؟؟ خب همش که نباید کادو فکری بدی به بچه


والله شاید هم منظوری نداشته شاید منظورش این بوده که خیلی زود دخترش رفته سراغ اسکوتر و یاد گرفته ، آخه دختره الان سه سالشه و تا حالا دو تا اسکوتر عوض کرده ، و من خودم می دیدم که تو کوچه سوار می شد و می رفتن خونه مامان بزرگش ، احتمالا دیگه از دو سالگی استفاده می کرده، البته توان جسمی بچه ها با هم قابل مقایسه نیست ، آره خوب همیشه که اسباب بازی فکری نیست، منم سعی کردم چیزهایی که براش می خرم همه جنبه های رشدی آریا رو در بر بگیره ، جسمی ، روحی ، هیجانی، فکری ، خلاقیتی و ....
به نظرم یه اسکوتر کوچولو مناسبش باشه چون دوست دارم همچنان تحرک آریا رو بیشتر کنم
مرسی عزیزم از نظری که برام گذاشتی
فهیمه مامان سینا
24 اسفند 91 10:54
مریم دیگه توان ندارم کامنت بلند بالا ی دو پست قبلی رو بنویسم
اما واسه این پستت
واقعا از الان زوده اسکوتر سوار شدن...بهتره سال دیگه واسش بگیری

دیشب رفتیم یه مغازه لوازم التحریری...یه وسیله بازیه خیلی جالب آورده بود...وسایلی که با نور خورشید کار میکردن...همه نوع داشت ماشین ...قایق...روبات
اجزاش جدا داخل کارتن بود و طبق نقشه خودش باید سرهم میشد و وقتی جلو آفتاب میذاریش حرکت میکرد ...خیلی جالب بود و تقریبا جدید...من شاید روبات یا قایقشو واسش بگیرم...

-----------
چه می دونم خواهر می دونم ممکنه نتونه باهاش کار کنه و یا باهاش بره تو خیابون ولی می گم همینکه تو خونه هم باهاش ور بره و سرگرم بشه باعث میشه تا سه سالش بشه مهارت پیدا کنه براش - البته بازم هنوز تصمیم قطعی نیست
اونی که شما پیشنهاد دادی رو هم دیدم توی فروشگاه ها
می دونی آریا که نمی تونه الان سرهمش کنه که یه چیزی یاد بگیره برای این قسمتش باید بزرگتر بشه و اینکه خودمون سر همش کنیم و بعد بزاریم تو آفتاب ، دیدنش چند بار اول هیجان شاید داشته باشه و بعد زود تکراری میشه و دلش رو میزنه ضمن اینکه ما تو آپارتمانیم و برای بازی باهاش حتما باید بریم بیرون
باز هم ممنونم که صادقانه زحمت کشیدی و نظرت رو گفتی
برای زحمتت ارزش قائلم
دوستت دارم
ولی اون کامنته حیف شد ها
مریم مامان محمد رضا
24 اسفند 91 12:35
محمدرضا هم اسکوتر بازی می کنه اما میگه شما تابم بدید و خودش با جفت پا روش وای میسته کم کم یاد میگره اما خوب چون دوستش داره نمی شه کاریش کرد

من هنوز برای عیدی محمدرضا تصمیمی نگرفتم اما با کتاب موافق نیستم چون کتاب مرتب براش میگرم خیلی ذوق نمی کنه.


آره عیدی یه چیزی باشه که بچه برای ذوق کنه خیلی خوبه
مرسیییییی مریم جونم
مامان پریناز
24 اسفند 91 13:32
پریناز هم چند ماه پیش گیر داد اسکوتر میخوام.منم خریدم ولی ما باید نگهش داریم خودش نمی تونه تعادل نگه داره هنوز زوده.حالا بگیر چند روز ذوق کنه بعد میذاری تو پستو وقتش شد درمیاری براش جذاب هم میشه!
بنده امسال در مضیقه مالی بسیار شدید به سر می برم.براش یه جاروبرقی اسباب بازی گرفتم +15 جلد کتاب....یعنی نهایت کار فرهنگی!!
چه باحاله پسرا اینقدر ماشین دوست دارن!


ای جان واسش خریدین ؟ آره خوب می دونم ما هم اگر واسه اریا بگیریم بیشتر خودمون رو به درد سر انداخیتم چون هی می خواد صدا بزنه بیایم کمکش که بازی کنه ،
جدا ما هم در مضیقه مالی هستیم اصلا یهو دیدی هیچی براش نگرفتیم و یکی از ماشین هایی که تو پستو قایم کردیم رو بهش دادیم ، اخه خودش تنها نیست ماشاءداله کلی نوه داریم
وااای واقعا عجب کار فرهنگی بزرگی ، لیست کتابهات رو وبلاگش ما هم استفاده کنیم خواهر
فهیمه مامان سینا
24 اسفند 91 14:38
مریم
از این حلقه های پرتاب هم خوبه ها ...
موزیکاهایی که صدا دارنو اسم حیوونا یا میوه هارو به انگلیسی میگن هم بد نیس...
خونه پارچه ای چه طوره
باز چیزی یادم اومد میام میگم


واااای ممنونم که اینقدر برام وقت گذاشتی و برام فکر کردی ، ای جانم چه دوست خوبی دارم من ، بیا بغلم بوست کنم
.آزی.
24 اسفند 91 17:55
مریم عزیزم من الان که از آرتین میپرسم می گه عیدی دوست دارم بهم پول بدی. البته من براش یه بازی فکری هم خریدم.
پیشاپیش نوروزتون مبارک.


وای چه جالب آرتین کوچول از الان پول رو خوب شناخته هااا
هر چی براش خریدین مبارکش باشه آزیییییی جون
نوروز شما هم مبارک
فرزانه مامی مرصاد
24 اسفند 91 18:53
سلام
ای خداااا
این مشکل منم هست
هم عیدی خردین براش- هم اینکه با عیدی هاش چی بخرم
من فعلا تصمیم دارم با عیدی هاش ببرمش یه آتلیه تووووووپ

ولی عیدی نمیدونم چیکار کنم-چی بخرم
تو که کارت راحته- خوده آریا هم که گفته چی میخواد
اگه دوست داره براش بگیر ایراد نداره- فوقش یکم طول میکشه ولی بلاخره یاد میگیره و هیچ وقت شیرینی لحظه ای که اسباب بازی مورد علاقشو دادی بشو فراموش نمیکنه
ماشاا... اریا باهوشه
چی بهتر از اونی که دوست داره؟
من فک کنم واسه مرصاد اگه یه انبردست و پیچ گوشتی و چنتا میخ بخرم خییییییلی خوشحال میشه اخه بچم فنیه


فرزانه جداً اون مورد پیچ گوشتی رو خوب اومدی ، یه سری قبلا براش گرفته بودم جنسش جالب نبود ، این دفعه بد نیست برم یه جنس خوبش رو بگیرم براش - آریا هم خیلی دوست داره
وفا مامان پارسا
26 اسفند 91 10:26
پاشو بیا جوابتو دادم بدو تا کتکم نزدی
مادر(رادین و راستین)
27 اسفند 91 2:23
سلام
مریم جون من این دو تا رو برای آریا جون پیشنهاد می کنم... البته اگر علاقه داره
رادین که خیلی دوست داشته ... براش خریدم
http://www.bazidan.com/cat-137/274.html

http://www.bazidan.com/cat-137/312.html

من خودم برای رادین اینو خریدم که خیلی استقبال کرده.
http://www.bazidan.com/cat-178/1003.html

حیواناتش رو هم خریدم که عکسش رو پیدا نکردم ... خیلی جنسش خوب و محکمه و بارها ساز و باز می شه و نمی شکنه تیکه هاش هم بزرگه سخت گم می شه.

موفق باشی...........


ممنوم بهشاد جونم ، اتفاقا همه اینها رو قبلاً دیدم اما می دونی به نظرم این ست هنوز زوده برای آریا 3 سال به بعد براش مناسب تره ، اما برای الان رادین عالیه خیلی هدیه خوبی براش خریدین
مامان روشا
27 اسفند 91 9:03
مریم جون خوش به حالت حداقل هی می تونی ماشین بخری روشا به هیچ نوع اسباب بازی از عروسک بگیر تا وسایل خونه و غیره علاقه نشون نمی ده منم موندم اگه از این بلندگوها پیدا کردی در مورد دختر های شیطون هم بپرس باشه


واقعاً ، ای بابا
واقعا هیچ اسباب بازی ای ؟
به نظرم تو محصولات فکری بالاخره شاید بتونی با توجه به روحیاتش یه چیزی پیدا کنی ، حالا که به اسباب بازی و عروسک و ... علاقه نشون نمی ده
مگه بده ، دخترمون به صرفه است ، خرج رو دستتون نمی اندازه، خلاقه و با هر چی که تو خونه است بازی میکنه
بچه ها برای یه چیزهای ساده ای ذوق می کنن که به چشم ما نمی یاد و به فکرمون هم نمی رسه
تمرکز کن حتما پیداش می کنی
نرگس مامان طاها و تارا
27 اسفند 91 9:26
مريم خودت جواب معما رو دادي چيزي كه بچه قراره باهاش بال در بياره و در اين حد خوشحال بشه و تازه مناسب سنشم هست بهترين گزينه است ديگه...
اينقدر فكر كردن نداره آخه...


نه آخه مناسب سنش خیلی نیست می دونم نمی تونه ازش استفاده کنه
نتیجه هر چی شد میام اینجا می ذارم
راستی عید کجا هستین؟
نرگس مامان طاها و تارا
27 اسفند 91 10:44
بابا از خانوم همسايه ياد بگير به بچه اعتماد به نفس بده..تو بخر ياد مي گيره از پسش بر مياد...
عيدم در كاشانه خودمان به سر مي بريم ..من ديگه غلط كنم جايي برم به خدا.اصفهان خيلي هم زيباست.نمياي؟خيلي قشنگه...


راست می گی ؟ می دونی دوست داشتم آریا از نظر حرکتی تواناییش و جراتش بیشتر می بود
یه روحیه حساسی داره بیا و ببین
مامان پریسا
27 اسفند 91 16:27
من برای عیدی پریسا فقط حساب بانکیشو پر میکنم.
اما اگر قرار باشه براش وسیله بخرم فکر میکنم بهتره خورشو به اسباب بازی فروشی ببرم و به سلیقه ی خودش خرید کنم.


وای باز هم به شما پدر و مادر با فکر [، من احتمالا با شرکت بیمه خوب و توپ یه قرارداد بیمه عمر ببندم برای آریا ، بیست ساله اینطور که تحقیق کردم به ازای پولی که می ذارم بعد از بیست سال پول خوبی گیرش میاد