آریاآریا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

من و پسرم آریا

عرض ارادت آقای همسر(یادآوری)

1392/1/4 21:43
نویسنده : مریم
665 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام خدمت همسر اهل قلم نه اهل وبلاگ خودم.
اول اینکه سال خوب و خوش و پر کلامی را برای خودت و تمام دوستای وبلاگیت آرزو میکنم، و دوم اینکه تعجب نکنین از اینکه تا حالا هیچ نظری به ثبت نرسوندم چون من از اون مخاطب های خسیس هستم که فقط یک مطلبی را می خونن ولی نظر نمیدن.
البته خانم همسر نیز واقف هستید که محیط کار اینجانب مجال و شرایط این گونه فعالیت ها را ندارد.
خب الان هم که ساعت 12:30 یکم فروردین از توی خونه در خدمتتون هستم.
اینها مقدمه ای بود که برای امسال حتما یک وقتی برای اظهار نظر در باره برخی پست ها بگذارم.
بعنوان اولین نکته لازم یادآوری کنم  سال دوم ازدواج یعنی همون سال اول زندگی مستقل که میشه سال قبل از یک سالگی  آریا پسر، همون سالی که اگه اشتباه نکنم سال تحویل حدوداً 2 نیمه شب بود و شما با فرشته کوچولو به خواب ناز رفته بودین من از فرصت استفاده کردم و علیرغم حس و میل شما سفره هفت سین بسیار زیبایی براتون دیزاین نه ببخشید چیدمان کردم و لحظه تحویل سال هم شما را به زور از خواب بیدار کردم و عکسی هم بعنوان سند در این خصوص به ثبت رساندم.
خداوند را شاکرم که این محبت را هم مانند دیگر محبت های اندکم ;) فراموش کردی.
و البته امسال را هم دیگر نمی گویم تا شما موضوعی برای درج داشته باشید.
مطلبتان مضاعف و فکرتان گشاده باد. قلب

تشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویق

 

آقای همسر عینک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

فاطمه
1 فروردین 92 13:03
آبجی خوبم عیدت مبارک آقای همسر عید شماهم مبارک سالی سرشار از شادی براتون آرزومندم اینم یه عالمه بوس واسه آریا
فرزانه مامان مرصاد
4 فروردین 92 17:40
سلاااام به به علی اقا پست گذاشتند؟ چه عالی پس چرا به اسم مریم؟؟؟ عیدتون مبارک هم شما هم مریم جون مریم واقعا یادت رفته بود یه باری اقاتون برات سفره هفت سین انداخته؟؟؟ وااایی مریم پس قرار بود عکس سفره هفت سینتو بزاری کجااایی؟
مامان بردیا
5 فروردین 92 13:59
مریم جان همسر گرامی خیلی جالب نوشتناعیدتون مبارک
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
6 فروردین 92 11:00
ای بابا. ما اومده بودیم با مریم خانوم عید دیدنی کنیما. نگا تورو به مولا آدم روتوی چه وضعیتی قرار میدن
نیلوفری
7 فروردین 92 10:47
دو قدم مانده به خنديدن برگ ..... يک نفس مانده به ذوق گل سرخ ................ چشم در چشم بهاري ديگر.... ............. تحفه اي يافت نکردم که کنم هديه تان .................... يک سبد عاطفه دارم همه ارزاني تان!
نغمه(مامان کسری و نیکا )
8 فروردین 92 15:22
عیدت مبارک اریا ببوس سال خوبی داشته باشی مسافرت خوش گذشت
مریم مامان محمد رضا
10 فروردین 92 12:08
عید بر شما و خانواده گرامی مبارک سال خوب و خوشی وهمراه با عافیت و سلامتی آرزو مندم. مریم جون این سعادت بزرگی برای منه که دوستی مثل شما دارم و خوبیها و اخلاقهای نیکت بهره میبرم.
نغمه(مامان کسری و نیکا )
12 فروردین 92 12:10
چقدر خوشحال شدم امدی بهم سر زدی ممنون اریا خوبه چی کارا میکنه ببوسش
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
14 فروردین 92 15:17
کجایی پَ ؟
با مریم خانم هستیم البت.پر واضح است.


هستم عزیزم
میام بزودی
سمیرا مامان آنیتا
14 فروردین 92 16:16
فرزانه مامان مرصاد
15 فروردین 92 22:23
مریم نیستی؟؟؟؟؟؟


اینجا عزیزم

هستم
مامان كسري
16 فروردین 92 13:36
سال نو تون مبارك آرياجون و مامانيش و باباييش


ممنونم عزیزم
سال نو شما هم مبارک
مامان روشا
17 فروردین 92 9:52
آفرین به شما که همسر خوبی هستی و مریم جان همیشه از خوبی های شما زیاد گفته.

سال نو بر خانواده قشنگتون مبارک


سلام زهرا مرسی که اومدی
بله ایشون همیشه همسر خوبی بودن- کیه که قدر بدونه ها ها ها
مامان كسري
20 فروردین 92 11:53
آرياجون عكسات خيلي خوشكلن
ان‌شالله هميشه به شادي و تفريح همراه با لباي خندون باشي
عكس‌هاي كسري رو هم همراه با مطلب 30 ماهگيش به زودي ميزارم


عزیزم خواهر خوبم ازت ممنونم
بی صبرانه منتظر عکسهای کسری جونم هستم