آریاآریا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

من و پسرم آریا

همه آنچه پسرم در دو سال و نیمگی هست - شماره سه

1392/2/26 12:07
نویسنده : مریم
495 بازدید
اشتراک گذاری

پسر من در دو سال و نیمگی هنوز میونه ای با مداد رنگی نداره و همین طور نقاشی و همین طور هر چیزی که نیاز به رنگ کردن داشته باشه

و ما هم چنان فقط انجام وظیفه می کنیم و وسایل لازم رو در دید و دسترسش قرار میدیم تا روزی که خودش تصمیم بگیره مداد ها رو برداره و البته گاهی پیش میاد که روی برگه ها خط خطی ای بکنه شاید چند ثانیه طول بکشه اما می دونیم همین چند ثانیه - همین خط خطی ها بسیار با ارزش هستن- ما بدمون نمیاد تا مدتها فقط خط خطی کنه و در همه چیز فقط رضایت و لذت بردن اون برامون مهمه

پسرم به مداد رنگی علاقه نداره اما از رنگ انگشتی - مداد شمعی و ماژیک نمی گذره و حتماً هیجانی که اینها دارن و راضیش می کنن خیلی بیشتر و بهتر از مداد رنگیه

مثل همه بچه ها به نقاشی در فضای محدود کاغذ علاقه نداره و می دونم اگر روی دیوار یک کاغذ بزرگ بزنم و بگم اینجا نقاشی کن خط خطی های خیلی قشنگی برامون میکشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

گلبرگ
26 اردیبهشت 92 14:21
عالیه مریم جان...
من تا حالا ماژیک ندادم به آریا. رنگ انگشتی هم فقط تو حموم. اما مداد و مدادرنگی استفاده می کنه و نقاشی می کشه در حد خط خطی البته. جدیدا هم رو دیوار نقش میزنه
آریا هم دست و پاش رو میذاره رو کاغذ و دورش رو میکشه


ماژیگ های آریا وایت برد هستن و فقط وقتی خودم پیششم استفاده میشه، آریا هم خیلی علاقه داره که دور دست و پاش و یا ماشینی ، شکلی چیزی خط بکشه
شهره مامان مینو
26 اردیبهشت 92 22:31
اول اینکه وووووووووووویییییییی مردم چه دم و دستگاه و تشکیلاتی دارن
دوم اینکه والا منم رنگ انگشتی و ماژیک و پاستل رو به مداد ترجیح میدم والا... حالا چه اصراری داری واسه مداد برداشتنش اینهمه وسایل نقاشی مدرن تر هست خواهر
سوم اینکه میشه بی زحمت یه گاز از لپای تپلش بگیری برام؟؟؟

جدی می گی ؟ چه نظر جالبی داشتی
بله چشم ، شما لطفا خودت رو ببوس از طرف من یا بگو مینو ببوسه
فهیمه مامان سینا
27 اردیبهشت 92 10:54
وای مریم واسه سینا که رو در انباری ستاره میکشیدم واسه هر کار خوبش ...اون روز گفتم بهش سینا واستا برم دسشویی زود میام وقتی برگشتم دیدم رو در دسشویی با ماژیک غیروایت برد اومده مثلا ستاره کشیده ...میگفت آفرین اینم جایزه جیش گفتنت
راست میگی ها رو درو دیوار بیشتر دوست دارن شکل و مکل بکشن
الان سینا ماشینای آریا رو دیده میگه مامان از اون وانت زردا واسم میخری؟؟
رفته سریع ماشین زردشوآورده میگه ببین اینم زرده ولی وانت نیست...
خوب نمیشد عکس ماشین نذاری نمیدونی مگه بچه پسرها ویارشون ماشینه

ای جانم سیناااااااا
به خدا به مرگ خودم من همین جوری عکس می گیرم دیگه قبل هر عکس نمی تونم دور و برش رو جمع کنم خدایی اصلا وقتی عکس میگیرم دقت نمی کنم دور و برش چی هست؟
بعدشم من چی می دونستم شما مادر و پسری با هم تو اینترنت می لولین ؟
مامان جوجه طلا
27 اردیبهشت 92 17:38
تبریک میگم مریم جون بخاطر پسر باهوشت که همچی براش فراهم میکنی تا بتونه تجربه کنه هر آنچه که براش لذت بخشه.
محبوبه
28 اردیبهشت 92 9:37
مریم جان
اگر استعداد نقاشی رو داشته باشه دیر یا زود بالاخره شکوفا می شه.

هر چه خدا خواهد
مامان روشا
28 اردیبهشت 92 9:43
چه عکس های نازی انداختی دختر واقعا آریا این قدر خوب بازی می کنه یعنی رنگ هارو این ور و اون ور نمی ریزه

روشا فقط اجازه داره رنگ انگشتی رو تو حموم بازی کنه همین

دخترک ما هم یک ماهی هست که به مداد رنگی علاقه مند شده


نه دیگه میشینم کنارش و جم نمی خورم- نمی ذارم بلند شه جای دیگه بزنه- بدم میاد توی حموم بچه زود خسته میشه و ولش می کنه اینطوری توی اتاقش با خیال راحت کلی بازی می کنه ضمنا روی فرش هم بریزه راحت تمیز میشه نگرانی نداره به هر چی مالیده بشه راحت تمیز میشه واسه همین همیشه توی اتاق بازی می کنیم
مادر(رادین و راستین)
31 اردیبهشت 92 2:04
مریم جون
باهاش حوصله میکنی ... بهترین کار رو می کنی ..........

یه سوال
اونوقت این رنگ انگشتیه یا رنگ کف دست مالیدنی ........؟



مرسی عزیزم - والله این رنگ انگشتیه ولی خوب آریا پنج انگشتی باهاش بازی می کنه