آریاآریا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

من و پسرم آریا

همه آنچه پسرم در دو سال و نیمگی هست - شماره چهار

1392/2/26 12:16
نویسنده : مریم
620 بازدید
اشتراک گذاری

پسر ما در دو سال و نیمگی بسیار به خمیر بازی علاقه دارد

بسیار کارها می کنه با این خمیر - قالب گذاری و در آوردن اشکال قالبها- زیر هر چرخ ماشین یه تیکه خمیر می ذاره و می گه تو ماسه ها گیر کرده - جاده درست می کنه باهاشون واسه ماشیناش و . .. و خلاصه یه فعالیت سالمی هست که برای دست ورزی هم خوبه و ما در دو سال و نیمگی شروع کردیم نه زودتر ! چون می ترسیدیم سر از شکمش و در نهایت نقاط پائین تر در بیارن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شهره مامان مینو
26 اردیبهشت 92 22:34
میگم کلا پسرت تمیز مرتبه ها مریم جون... چه با نظم قالب زده خمیرارو... سعی کن به جای خمیر گل بدی دستش میگن مواد شیمیاییه خمیرها ضرر داره ولی از گل دیگه خیال ادم راحته فقط یه عیب دارن که زود خشک میشن...


والله یه عمری اینهمه بچه با خمیر بازی ، بزرگ شدن مشکلی هم پیش نیومد، بعد اینها از موادی هستن که بی ضررن، بعدشم بی خیال ، گل بازی از این بهداشتی ها داره ولی خونه به اندازه کافی مورد عنایات آریا قرار گرفته دیگه واقعا نمی تونم اجازه بدم تو خونه گل بازی کنه اندازه کافی وقتی می ره دریا این نیازش برطرف میشه
می دونی خمیر رو گرفتم که یکمی دست از ماشین بازی برداره
مامان جوجه طلا
27 اردیبهشت 92 17:41
مریم جون خیل دوست دارم پارمیس هم خمیر بازی کنه ولی وقتی میارمشون همشونو قاطی میکنه بعد اون شکلهای رنگی رو چطور تهیه کنم دایره ستاره و غیره ....

خمیر بازی خیلی کیف داره.


عزیزم هر بچه ای به یه چیزی علاقه داره به یه چیزی علاقه نداره مثل آریا که برخلاف اکثر بچه ها به نقاشی علاقه نداره - اون شکلها مال یکی از اون پازلهاش بوده از اونها که باید بندازه توی جای خودشون نمی دونم متوجه شدی یا نه ؟
محبوبه
28 اردیبهشت 92 9:36
جانم آریا، چه اقتصادی هم قالب زده که پرتی زیادی نداشته باشه خمیر.


آیکون خنده ( ههههههههه)
مامان روشا
28 اردیبهشت 92 9:41
آفرین خیلی قشنگ بازی می کنه روشا فقط توپ یا مار گنده درست می کنه بچم


نه خوب شما هم اگر قالب بدی بهش حتما این کار رو می کنه
آریا همون توپ رو هم به زحمت درست می کنه هی هی هی ولی مار رو می تونه
وفا مامان پارسا
29 اردیبهشت 92 10:04
ما هنوز شروع نکردیم این فعالیت سالمو .. از وقتی از جنس خمیر ها تعریف کردی تو فکر خریدنشم .. همین مارک خمیر آریا رو دارین دیگه ؟؟!!


بلـــه ، خمیر آریا
من واقعا راضیم فکر می کردم توی هوای آزاد خشک بشه ولی اصلا اینطوری نیست و به نظرم از موادی هست که واسه بچه ها مضر نیست
مادر(رادین و راستین)
31 اردیبهشت 92 2:10
خمیر بازی که عالیه

من هم دیر شروع کردم به همون دلایلی که گفتی

مریم جون
اما من خمیر آریا خریدم فاسد بود
هم سفت بود و هم بدبو و هم از روی دست به سختی پاک می شد ........
همه رو ریختم دور
رفتم خمیر خارجی خریدم که فوق العاده عالیه هم جنسش و هم رنگ هاش

جدی ؟ ولی مال آریا فاسد نبود، اما نمی دونستم که خمیر بازی خارجی هم گیر میاد، از چه جور فروشگاهی گرفتی و مارکش چیه ؟ برای آریا بگیرم
فاطمه مامان صبا
29 تیر 92 18:22
منم امروز واسه صبا خریدم همچین ذوق میکنه که نگو تو این دو سه ساعتی که دستش بوده همش گوله میکنه بعد تیکه تیکش میکنه ....باید قالب زدن یادش بدم مرسی مریم جون...راستی صبا هم دو سال و نیمه شده