آریاآریا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

من و پسرم آریا

همه آنچه پسرم در دو سال و نیمگی هست - شماره شش

1392/2/26 12:31
نویسنده : مریم
783 بازدید
اشتراک گذاری

به نظر شما این دست الان داره چکار می کنه ؟

بله ! پسر ما بسیار علاقه داشت که یاد بگیره چطوری بشکن بزنه و به خاطر همین علاقه زیادش به یاد گرفتن این مسئله بسیار تلاش کرد و الان یه بشکن زن قهاری شده ، جداً هر باری که برام بشکن میزنه من رسماً غش می کنم براش

جالب تر اینکه مثلا صبح زود بیدارش کردیم ببریم جیش کنه تو خواب و بیداری و چشمهای نیمه باز، بشکن می زنه تعجب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

گلبرگ
26 اردیبهشت 92 14:22



هه هههههه
نیلوفری
26 اردیبهشت 92 14:50


دلم میخواست نزدیکتون بودم و کلی بغل می کردم آریا رو


ای جانم قربونت برم نیلوفری
شهره مامان مینو
26 اردیبهشت 92 22:36



فهیمه مامان سینا
27 اردیبهشت 92 10:43
آفرین که میتونی بشکن بزنی
مگه از پوشک گرفتیش ؟؟پس چرا پست پوشک گیرون نذاشتییییی


بله خیلی وقته از پوشک گرفتمش - نمی دونم چرا نذاشتم ؟
محبوبه
28 اردیبهشت 92 9:32
آفرین گل پسر
خواستن توانستنه ، پس بالاخره تونست
قربونش برم دیدن داره بشکن زدنش


واقعاً ها ، بچه ها و کلا همه آدمها هر جی رو بخوان موفق میشن و هر چی رو موفق نشن مطمئنا واقعا نخواستن
مرسیییییی
مامان روشا
28 اردیبهشت 92 9:38
هههههههههه خیلی بامزه بود چه کارهای جالبی می کنه این پسر ما


بله،
وفا مامان پارسا
28 اردیبهشت 92 11:34
افرین .. چرا بچه ها اینقدر دوست دارن بتونن بشکن بزنن؟
من از بشکن زدن بدم میاد اما باباش دوست داره و تلاش هم داره به پارسا یاد بده

چه عکسای نازی .. چه سوژه عکسه ناز و خوردنی ای !!!


چرا بدت میاد، خیلی هم کیف داره
آریا می یاد میگه مامان ببین؟ بعد که بشکن زد میگه : بگو جون جون جون
وفا مامان پارسا
28 اردیبهشت 92 11:40
خوب بدم میاد دیگه .. از بچگی صداشو دوست نمی داشتم


آهان از صداش بدت میاد چه جالب - ولی صدای دست آریا کوچولوهه عین خودش اصلا من نمی دونم از کی یاد گرفته- باورت میشه؟ یا کی براش بشکن زده و مطمدنم کسی تشویقش نکرده حتما دیده خوشش اومده و تمرین کرده یاد گرفته
مریم مامان محمد رضا
28 اردیبهشت 92 11:49
محمدرضا هم قشنگ بشکن میزنه والله منم نمی دونم از کی دیده آخه من که از این چیزا یادش ندادم اما خواهرم هرکاری بگی یادش میده.


جداً نمی دونستم این بشکن زدن بین پسرا همه گیره
ای جان چه خواهری
مادر(رادین و راستین)
31 اردیبهشت 92 2:17
این آموزش باید در کنار آموزش های لازم در سن دو سالگی ثبت شود ......

خیلی بامزه بود



والله این رو خودش نمی دونم از کی یاد گرفته ما اصلا براش بشکن نزدیم، ناقلاست این آریا
زهرامامانه ایلیا جون
17 خرداد 92 8:20
الهی
فاطمه مامان صبا
29 تیر 92 18:18
ای جووونم قربون بشکن زدنت بچه قرتی چقد قزمر بهت میاد