آریاآریا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

من و پسرم آریا

امام رضا (علیه السلام)

1392/3/2 11:44
نویسنده : مریم
616 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب ، وقتی که داشتیم همراه با دائیش شام می خوردیم ، یهو بدون هیچ مقدمه ای پرسید:

امام رضا کجاست؟

چشمام اول گرد شد که چی شد یهو به یاد امام رضا افتاد؟

بوسیدمش و گفتم : مامان امام رضا (ع) مشهده ، دوست داری بریم مشهد پیشش ؟

گفت : بله

و من توی دلم : پسر تو از کجا می دونستی که امسال هم اداره مون قراره ما رو بفرسته مشهد؟ که داری جلو جلو سراغش رو می گیری ؟


خدایا دست منو بگیر

 بر تهی بودنم آگاهی

و بر خواسته دلم دانایی

خدایا من اون راه راستت رو برای پسرم می خوام

کمکم کن توی اون راه قدم بذارم

و پسرم رو در راهت بزرگ کنم

 


امام جعفر صادق (ع) فرموده است:

در شگفتم برای کسی که اندوهگین است چگونه به ذکر « لا إله إلا أنت سبْحانک إنی کنت من الظالمین » پناه نمی برد. زیرا خداوند به دنبال این ذکر فرموده است :

« پس ما یونس را در اثر تمسک به ذکر یاد شده، از اندوه نجات دادیم و همین گونه مومنین را نجات می بخشیم ."


پی نوشت1 : شنبه صبح در اتاق عمل تشریف دارم ،و بعدش مدتی کنار فرزندم توی خونه ،چی بهتر از این ؟   ما رو دعا کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مریم مامان محمد رضا
2 خرداد 92 11:18
خدا حفظش کنه.

محمدرضا هم گاهی میگه مامان بریم امام رضا نماز بخونیم گریه کنیم.

چون از تلویزیون میبینه مردم گریه می کنن.

بحق امام رضا انشاالله که تنشون سلامت باشه و قسمت باشه همه ساله برن پابوس امام رضا


انشاء اله عزیزم - مرسی - محمد رضا بماچ
نرگس مامان طاها و تارا
2 خرداد 92 11:23
خوش به حالتون...عجب اداره اي.
التماس دعا


خدا کنه که عملی بشه و بریم
حتماً اگر قابل باشم
نیلوفری
3 خرداد 92 8:53
الهییییییییییییییی ایشالا به سلامتی برید مشهید امیدوارم عمل خوبی در پیش داشته باشی
فهیمه مامان سینا
3 خرداد 92 13:02
خب پس رفتین مشهد و ما هم اومدیم همو میبینیم ایشالا زودی خوب شی مریم جون
محبوبه
3 خرداد 92 23:15
ایشالله امام رضا هم شما و هم ما رو بطلبه. خیلی ساله منتظرم. مریم جان نمی دونم چرا راهی اتاق عملی، الهی به خیر بگذره و سالم و شاداب برگردی پیشمون. برات آرزوی تن سالم و دل آروم دارم دوستم.
معصومه مامان حسام
4 خرداد 92 3:28
سلام مریمی خوبی بعداز سه ماه امروز اومدم سراغ وبلاگت دلم برای تو واریا تنگیده بود ماجرای عمل چیه من بیخبرم نگران شدم اگه میشه با اس توضیح بده چون معلوم نیست کی دوباره بتونم بیام اینجا شرایطم رو که میدونی
آیدا مامان ویهان
4 خرداد 92 7:30
ای جونم بچه مسلمون. خدا کنه هر چی هست به سلامتی از اتاق عمل بیای بیرون و شاد و سلامت کنار یکدونه پسرت باشی.
رعنا
4 خرداد 92 11:59
بلا دوره انشالله امیدوارم بی خطر و بی ضرر باشه و مشکلی پیش نیاد..آمین
مامان آریا
4 خرداد 92 13:08
ان شاء الله خداوند صحت بده مریمی
مامان روشا
4 خرداد 92 13:38
الان که می نویسم صبح شنبه اس و من برات دعاهای خوب می کنم به حق آیات قشنگی که نوشتی زود زود خوب خوب و سلامت سلامت باشی بودن با پسرک خیلی خوبه حسابی به خودت برس منتظرم زود بیای
مامان محمدمهدی
5 خرداد 92 8:03
سلام خانوم صبح به خیر من فکر میکنم برای من یک نظر اشتباه گذاشتید.یعنی قرار بوده اونو برای کس دیگه ای بزارید اما اشتباهی تو وبلاگ محمدمهدی گذاشتید! البته دوست داشتم اون نظر مال من میبود
مامان محمدمهدی
5 خرداد 92 8:06
ای وای من الان دیدم،بیمارستان برای چی؟ ان شاءالله که خیره و سلامت باشید. ذکر یونسیه هم از بهترین اذکاره بنظر من و من هم دوسش دارم
مامان روشا
5 خرداد 92 9:55
امروز صبح روز یکشنبه اس دنیای مجازی با دوستان واقعی لذت دار تر میشه دلم برای نوشته های جدیدت تنگ شده امیدوارم حالت خوب خوب باشه
فهیمه مامان سینا
5 خرداد 92 11:55
ما اومدیم عیادت با خانواده خوبی مریم؟؟
مامان روشا
6 خرداد 92 9:24
سلام امروز صبح دوشنبه اس دیروز آیدا گفت از زیر تیغ جراحی سالم رسته ای خدارا شکر امیدوارم سریع تر بتوانی روال عادی و زیبای زندگیت را از سر بگیری
فاطمه
6 خرداد 92 16:01
عزیزم وبلاگت خیلی چیزهای خوب برای بازی بهم یاد داد منم حتما این بازی ها رو انجام میدم با پسرم . لینکت کردم.
نرگس مامان طاها و تارا
7 خرداد 92 7:40
مريم عمل چي؟
مامان روشا
8 خرداد 92 8:48
سلام اومدم باز هم برات دعای خیر کنم و برم مراقب خودت باش
فهیمه مامان سینا
8 خرداد 92 10:52
مریم فک کنم 5روز گذشته از عملت...بیا یه خبر بده دیگه؟؟ ایشالا سر حال باشی و پر انرژی
ارغوان
8 خرداد 92 13:47
امیدوارم خوب باشید...
نیلوفری
9 خرداد 92 8:59
سلام مریم جونمممممممممم امیدوارم حالت به زودی زود خوب شده باشه عزیزکمممممممممممم
فرزانه مامی مرصاد
9 خرداد 92 14:57
اخی عزیزم دلش میخواد بره مشهد ایشاا... قسمتتون بشه مام اگه خدا بخواد شنبه میریم البته از اونجا هم میام نت بهتون سر میزنم راستی خدا بد نده چی شدی؟؟؟ بازیهاتون قشنگ بود مثه همیشه مبتکرانه