آریاآریا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

من و پسرم آریا

سلامی دوباره

1392/4/28 19:19
نویسنده : مریم
519 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلام خیلییییییی بزرگ به دوستای گلم

متاسفانه توی خونه نت ندارم که بهتون سر بزنم و خیلی زیاد دلم برای تک تکتون تنگ شده ، به امید خدا ششم مرداد مرخصی من تموم می شه و به سرکار برمی گردم، لطف کنید همچنان اسم ما رو تو آرشیو ذهنتون نگه دارین و یه وقت پاک ماکمون نکنید که دلمون می پکه به خدا

ماه رمضان هم به همه شما مبارک باشه انشاءاله خدا توفیقاتمون رو توی ماه زیاد کنه

آریا هم خیلی خوبه انشااله عکس آب بازی هاش رو تو خونه جدید می ذارم بعدا براتون

دلم می خواد به تک تکتون سر بزنم اما فعلا نمی تونم تا به امید خدا برگردم سرکار

خیای خوشحال شدم کامنت های پست قبلی رو خوندم ممنونم که همه شما لطف کردین و برام کامنت گذاشتین

خیلی از شبها وقتی می خوابیدم ورق ورق حرف توی ذهنم می اومد که بنویسم درباره آریا درباره خودم ولی تو این خونه هنوز حتی کاغذ و قلم هم دم دستم نبود که پاشم و بنویسمشون

خیلی خیلی حرف دارم برای گفتن

اینها رو از خونه خواهرم نوشتم

فعلا خدا نگهدار شما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان نرگس
28 تیر 92 19:38
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; خيلي قشنگ بود ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'... ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______| موفـــــــــــق باشي ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) سلام مامانی ماشاالله پسر ناز و آقایی داری انشاالله خدا حفظش کنه دوست داشتی به وبلاگ من هم سر بزن
مامان آوینا
29 تیر 92 11:05
سلاممممممممممممممممم خیلی خوشحال شدم خوبی ... آریا جون رو ببوس ایشاله همیشه سالم و شاد باشید
مامان جوجه طلا
29 تیر 92 12:57
نماز و روزه هات قبول باشه . ایشالله همیشه تندرست باشی.
فاطمه مامان صبا
29 تیر 92 18:06
مگه میشه شما رو یادمون بره مریم خانوم گل
ارغوان
30 تیر 92 12:13
وفا مامان پارسا
30 تیر 92 13:52
بی صبرانه منتظر برگشتنت نوشته هات و مخصوصا کامنت های زیبات هستم !! خوشحالم که سلامت و سرحال بر می گردی دلمون براتون (تو و اریا ) تنگیده دختر
مامان روشا
31 تیر 92 11:36
به به یه سلااااااااااااااااااام گنده هم مال شما از طرف ما مراقب خودت باش تا زود زود بیای سرکار
لیلا
1 مرداد 92 8:55
سلام ماشالله این گل پسرتو از طرف من هزار تا ماچ کن
مامان محمدمهدی
2 مرداد 92 11:28
به سلامتی پس منتظریم ما هم تا 6 مرداد
نرگس مامان طاها و تارا
2 مرداد 92 12:11
منتظر حضور مجدد و پر شورت هستيم مريم جون
مامان كسري
4 مرداد 92 16:32
ما منتظريم
محبوبه
5 مرداد 92 0:48
سلام الهی سالم باشی مریم جان. مهم اینه. منتظر خوندن مطلبای قشنگ و خاطراتتون هستم
مامان سارا...(دردونه جون)
5 مرداد 92 13:17
سلام مريم جان شكر خدا كه خوبي . خونه ي جديد هم مبارك باشه اميدوارم زود جا بيفتيد و اينترنت برقرار بشه تا زود به زود برامون بنويسي . مگه ميشه فراموشت كنيم عزيزم ببوس روي ماه گل پسرمونو
مامان بردیا
5 مرداد 92 17:59
خوشحالم که اوضاع روبراه عزیزم منتظرت هستیم حسابی
مادر (رادین و راستین)
7 مرداد 92 1:54
سلام مریم جون خداروشکر که سلامت و سرحالی این دفعه دیگه صحبت درد و مریضی نکردی ... امیدوارم رو به بهبود باشی و با انرژی و قوی به سر کار و زندگی بر گردی. موفق باشی. توی این شبهای عزیز التماس دعا دارم.
شهره مامان مینو
9 مرداد 92 1:19
سلاااااااااااااااااام مریم جون..حال و احوالت چطوره؟ دیشب خیلی به یادت بودم خانومی...انشالله که سرحال باشی...
مامان بردیا
14 مرداد 92 17:02
سلام مریم جون ممنون بهمون بالاخره سر زدی هنوز بی نت هستی؟کلاسهای بردیا توی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار میشه مربی نقاشیشون که از پارسال توی کانون باهاش اشنا شدیم هرجا هر کلاسی بگذاره بردیارو هم خبر میکنهبنظرم اینکه اریا به کارتون علاقه نداره یه امتیازه خیلی بهتره اصلا تی وی خلاقیت بچه هارو میگیره من از خدامه بردیا نگاه نکنه ولی این رشته سر دراز دارد...شما همیشه برا بازی با اریا خلاق بودی همون خلاقیت خودت کافیه مطمینم ببوسش برات ارزوی روزهای خوب رو دارم