آریاآریا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

من و پسرم آریا

دو سالگی ، خیلی خوش اومدی

1391/9/8 9:51
نویسنده : مریم
647 بازدید
اشتراک گذاری

آریا

12 آبان هر سال برای ما طلائی ترین روز سال هست

هر سالی که روزها و ماهها ورق می خورن و دوباره به 12 آبان می رسیم برای ما خوشایند ترین روز ساله ، مهمترین عید زندگی ما در واقع عید نوروز نیست ، برای ما سال جدید یعنی 12 آبان هر سال

یک سالگی - دو سالگی - سه سالگی و ...

عزیز دلم ، پسرم ، فرزند رویایی من که به وقوع پیوستی ، اومدی و در دامن من قرار گرفتی ، فرشته زمینی من ، می خوام بدونی که تو بزرگترین عیدی ما ، خوشحالی ما و زیباترین اتفاق زندگی ما تا روزی که زنده هستیم ، هستی

می نویسم تا بدونی هر سالی که بزرگتر می شی برای ما لذت دو چندانی رو به ارمغان میاری

و ما همه شادیهای زندگیمون رو مدیون قدمهای ناز و کوچک تو و صدای خنده های زیبای تو هستیم

هر آنچه که برای تو انجام دادیم و خواهیم داد ارزانی فقط یک نگاه و بوسه تو

دو سالگی هم به نظر من یکی از قشنگ ترین سالهای زندگی می تونه باشه

 می تونی کاملا حرف بزنی و ما رو بخندونی و با شیرین زبونیهات فراغت ما رو پر کنی طوری که یک ساعت بیشتر با تو بودن رو به هر چی خوشی و تفریح هست ترجیح بدیم

همه سعی ما اینه که قدر همه لحظه هایی که از این روزهای قشنگ کودکیت می گذره رو بدونیم و بهترین و شاد ترین روزهای کودکی رو برای تو فراهم کنیم

عزیز دلم پسر دلبندم می خوام بگم خدا رو شکر می کنم که پدر مهربونی داری

یه پدر خیلی خیلی مهربون ، پدری که شبها با نهایت خستگی باهات بازی می کنه تا که قلب کوچولوت راضی باشه تا که بخندی و خوشحال باشی

پدری که حتی وقتی از شدت خستگی رفته که بخوابه ، می گه خوابم نمی بره دلم پیش خنده هاشه و من باید اصرار کنیم بابا تو رو خدا بخواب مثلا رفتی که بخوابی قلب

خوشحالم که هر آنچه که برای تربیت تو انجام دادیم الان یکی یکی داریم توی رفتاراهات می بینیم

و هوشیارمون می کنی که خیلی بیشتر از قبل مواظب رفتارمون باشیم

پسرم گلم قول می دم تا روزی که زنده هستم سعی کنم برای تو یک مـــــــــــــادر باشم یک مادر با همه معنی های خوبی که داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

آیدا
8 آذر 91 10:05
ای جونم وبلاگ یه پسر خوشگل با یه مامان مهربون. خونه جدید مبارکه. دو سالگیت هم مبارک آریا جون خاله. امیدوارم وقتی بزرگ میشی قدر این پدر مادر زحمت کش و مهربون رو بدونی.
مامان طاها
8 آذر 91 10:19
_░▒███████ ░██▓▒░░▒▓██ ██▓▒░__░▒▓██___██████ ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██ ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██ ██▓▒░_______________░▒▓██ _██▓▒░______________░▒▓██ __██▓▒░____________░▒▓██ ___██▓▒░__________░▒▓██ ____██▓▒░________░▒▓██ _____██▓▒░_____░▒▓██ ______██▓▒░__░▒▓██ _______█▓▒░░▒▓██ _________░▒▓██ _______░▒▓██ _____░▒▓██
عزیزم خیلی وبلاگ زیبایی داری از خوندن مطالبش و دیدن عکس های خیلی خیلی قشنگتون لذت بردم این نینی ناز رو هم خدا براتون نگهش داره
سارا مامان آرام
8 آذر 91 12:35
آریا خان ، پسر دوست داشتنی تولدت مبارک
فاطمه
8 آذر 91 14:27
سلام وبلاگ جدید مبارکه آخ الهی فدای کوچولوی خاله بشم چقد ناز میشه آریا با این لباس آبی الهییییییییییی
رعنا
10 آذر 91 20:19
همیشه شاد و عاشق بمانید مبارک باد 2 سالگیت اریای گل
نرگس مامان طاها و تارا
13 آذر 91 10:11
عزيز خاله كه اينقدر ناز شدي تولدت با تاخير مبارك باشه
مامان بردیا
15 آذر 91 14:20
تولدت مبارک البته با تاخیر براتون بهترین روزهارو در کنار هم ارزومندم
atefe
19 آذر 91 14:27
سال نو مبارک مریم جان.صد سال به این سالها
گلبرگ
20 دی 91 9:34
خوب ترین روزهای زندگی
بر فراز قله های شادمانی
در انتظارت باد!


ممنونم دوست خوبم